SPOTLIGHTS

Σχέδια εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας

Σχέδια εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay,Στόχος είναι μάλιστα όχι μόνο η διαφύλαξη των φετινών θεαματικών τουριστικών επιδόσεων αλλά και η ανάπτυξη του τουρισμού επ ωφελεία των δημοτών χωρίς την περαιτέρω επιβάρυνσή τους.

Στόχος είναι μάλιστα όχι μόνο η διαφύλαξη των φετινών θεαματικών τουριστικών επιδόσεων αλλά και η ανάπτυξη του τουρισμού επ ωφελεία των δημοτών χωρίς την περαιτέρω επιβάρυνσή τους.

Σχέδια εμπλουτισμού του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας αλλά και δράσεις περαιτέρω προώθησής του που βασίζονται σε τρεις πυλώνες καταστρώνει η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) και ο νέος Δήμαρχος, Χάρης Δούκας. Στόχος είναι μάλιστα όχι μόνο η διαφύλαξη των φετινών θεαματικών τουριστικών επιδόσεων αλλά και η ανάπτυξη του τουρισμού επ ωφελεία των δημοτών χωρίς την περαιτέρω επιβάρυνσή τους.

Σύμφωνα, με όσα ανέφερε ο Ιωάννης Γεώργιζας, Γενικός Διευθυντής του Δικτύου Πόλεων «ΒΙΩΣΙΜΗ ΠΟΛΗ», και συνεργάτης του Χάρη Δούκα απευθύνοντας χαιρετισμό εκ μέρους του Δημάρχου Αθηναίων κατά την παρουσίαση του διεπιστημονικού διαπανεπιστημιακού προγράμματος JustReDI, την Τρίτη στην αίθουσα εκδηλώσεων της ΤτΕ, η ΕΑΤΑ και οι σχετικές με τον τουρισμό δράσεις, αποτελούν μια από τις προτεραιότητες του Δημάρχου Αθηναίων.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Georgee 🌍 (@georgeeptr)

Σε αυτό το πλαίσιο, σύμφωνα με πληροφορίες, μια από τις πρώτες δράσεις που σχεδιάζονται είναι η δημιουργία μιας «τουριστικής κάρτας» Athens City Card, κατά τα πρότυπα του εξωτερικού. Η εν λόγω κάρτα θα προσφέρει έναντι προπληρωμένου ποσού πρόσβαση σε αξιοθέατα της πόλης των Αθηνών, πρόσβαση σε μέσα μαζικής μεταφοράς, σε συνεργασία με το ΟΑΣΑ, ακόμα και εκπτώσεις σε συνεργαζόμενα καταστήματα (εμπορικά ή εστίασης).

Σκέψη μάλιστα για την κάρτα που θα δημιουργηθεί είναι να είναι διαθέσιμη και για τους κατοίκους της πόλης και ειδικά για συγκεκριμένες ομάδες όπως οι φοιτητές, ώστε να επωφελούνται και αυτοί των προνομιακών τιμών που θα διασφαλίζει η χρήση της.

Έτερος πυλώνας στόχευσης είναι η επικοινωνιακή διάχυση του τουριστικού προϊόντος της Αθήνας, με συντονισμένη προσπάθεια. Στο επίκεντρο εδώ μπαίνουν οι πολιτιστικές εκδηλώσεις και τα διάφορα φεστιβάλ που χώρα στην πόλη, ώστε να καταστούν πόλος έλξης τουριστών.

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από @igers_greece_

Τέλος στο στόχαστρο μπαίνουν και οι ειδικές μορφές τουρισμού, με την δημοτική αρχή να εξερευνά τρόπους προώθησης κι ενίσχυσης του γαστρονομικού αλλά και του συνεδριακού τουρισμού.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments