«Άγρια» νύχτα στα Εξάρχεια: Επιχείρηση ανακατάληψης κτιρίων, ξύλο και καταγγελίες
Επεισόδια Εξάρχεια: «Άγρια» ήταν η νύχτα στη γειτονιά της Αθήνας που είχε καιρό να ζήσει τέτοια επεισόδια. Σύμφωνα με την Αστυνομία, έγινε προσπάθεια ανακατάληψης κτιρίων, ενώ κάτοικοι και κόμματα καταγγέλλουν «όργιο αυθαιρεσίας» από τα ΜΑΤ.