Ελλάδα

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι

Εκτός λειτουργίας ο σταθμός του ΗΣΑΠ στο Μοναστηράκι

Ανακαλύψτε περισσότερα άρθρα στα αποτελέσματα αναζήτησης

Προσθήκη του pagenews.gr
στο Google Discover
Για σήμερα και την Τετάρτη λόγω εργασιών για το ηλεκτρονικό εισιτήριο. Κανονικά θα λειτουργήσει ο σταθμός του μετρό.

Συνεχίζονται οι εργασίες για την εγκατάσταση των υποδομών στους σταθμούς του Μετρό της πρωτεύουσας.

Την Τρίτη και την Τετάρτη είναι κλειστός ο σταθμός Μοναστηράκι, μόνο για τον ΗΣΑΠ (Πειραιάς-Κηφισιά).

Κατά τη διάρκεια του διημέρου οι συρμοί θα διέρχονται από το σταθμό χωρίς στάση, ενώ θα λειτουργήσει κανονικά ο σταθμός «Μοναστηράκι» της γραμμής 3 του Μετρό (Αιγάλεω-Δουκίσσης Πλακεντίας-Αεροδρόμιο).

Οι μετεπιβιβάσεις μεταξύ των τριών γραμμών του Μετρό θα γίνονται στους σταθμούς «Σύνταγμα», «Ομόνοια» και «Αττική».