Αθλητισμός

Κόμπι Μπράιαντ: Ανασύρθηκαν τρεις σοροί από τα συντρίμμια του μοιραίου ελικοπτέρου

Κόμπι Μπράιαντ: Ανασύρθηκαν τρεις σοροί από τα συντρίμμια του μοιραίου ελικοπτέρου
Κόμπι Μπράιαντ: Συνεχίζονται οι έρευνες για τα αίτια του τραγικού δυστυχήματος. Το ελικόπτερο πετούσε πολύ χαμηλά χωρίς όργανα στην ομίχλη

Κόμπι Μπράιαντ: Τρεις σωροί ανασύρθηκαν το βράδυ της Δευτέρας από το μοιραίο ελικόπτερο που επέβαιναν ο θρύλος του NBA, Κόμπι Μπράϊαντ, 13χρονη κόρη του Τζιάνα, και ακόμη 7 άτομα. Οι υπηρεσίες που έχουν επιληφθεί με τη διαχείριση του δυστυχήματος συνεχίζουν τις έρευνες, ενώ σύμφωνα με το Reuters συνεχίζονται και οι έρευνες για τα αίτια του δυστυχήματος που κόστισε τη ζωή του Κόμπι Μπράϊαντ της 13χρονης κόρης του Τζιάνα, της προπονήτριάς της Κριστίνα Μόσερ, του προπονητή του κολεγιακού μπέιζμπολ του Orange County Τζόνι Αλτομπέλι, της γυναίκας του Κέρι και της κόρης του Αλίσα. Τα τελευταία θύματα που ταυτοποιήθηκαν ήταν η Πέιτον Τσέστερ, συμπαίκτρια τής Τζιάνα και η μητέρα της Σάρα, καθώς και ο πιλότος Αρα Ζομπαγιάν.

Σύμφωνα με πληροφορίες, το ελικόπτερο έκανε γύρους για 15 λεπτά πάνω από το Μπούρμπανκ, περιμένοντας την άδεια των ελεγκτών εναέριας κυκλοφορίας, σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας με τον πιλότο να στηρίζεται στην όρασή του κι όχι στα όργανα για να πετάξει, πριν το ελικόπτερο συντριβεί. Το ελικόπτερο πετούσε υπό συνθήκες ομίχλης σε μια τραχιά πλαγιά έξω από το Λος Άντζελες. Οι συνθήκες θεωρούταν επικίνδυνες με αποτέλεσμα οι τοπικές αστυνομικές υπηρεσίες να προσγειώσουν τα ελικόπτερά τους.

Το ελικόπτερο του θρύλου του NBA άφησε τη Σάντα Άνα στο Orange County, νότια του Λος Άντζελες, λίγο μετά τις 9 το πρωί, σε μία στιγμή που οι συνθήκες δεν ήταν κατάλληλες για πτήση. Ο πιλότος είχε ανέβει στα 1.300 πόδια και είχε ορατότητα περίπου πέντε μιλίων. Λόγω των συνθηκών, στηριζόταν στην ικανότητά του να δει κάτω.

Γύρω στις 9.20, το ελικόπτερο έκανε κύκλους για περίπου 15 λεπτά ανατολικά του Interstate 5. Οι ελεγκτές είχαν το ελικόπτερο στην αναμονή για περίπου 11 λεπτά, ενώ πρόσεξαν ότι στο Μπούρμπανγκ υπήρχε χαμηλή ορατότητα.

Ο πιλότος θα μπορούσε να επικοινωνήσει με τους ελεγκτές και να τους ζητήσει καθοδήγηση, που θα του επέτρεπαν να κάνει πλοήγηση του σκάφους μέσα στα σύννεφα. Ωστόσο, όταν οι πιλότοι πετούν πάνω από το IFR, μπορεί να πάρει πολύ χρόνο, ειδικά στην νότια Καλιφόρνια, όπου η κυκλοφορία είναι επιβαρυμένη. Σύμφωνα με δηλώσεις του Πολ Κλάιν, βοηθού καθηγητή στο City University της Νέας Υόρκης, στο New York Magazine, η πτήση εντός FIR σημαίνει ότι θα μπορούσε κάποιος να βρίσκεται στην αναμονή για περίπου μία ώρα. «Είσαι ένας από αυτούς που περιμένουν και δεν έχει σημασία εάν είσαι ο Κόμπι Μπράιαντ», πρόσθεσε.

Το αεροσκάφος συνέχισε την πορεία του και γύρω στις 9.40 στράφηκε προς τα δυτικά. Τέσσερα λεπτά αργότερα, στις 9.44 το πρωί, το ελικόπτερο γύρισε και πάλι προς τα νοτιοανατολικά και ανέβηκε σε ύψος άνω των 2.000 ποδιών, σε μια προσπάθεια να απομακρυνθεί από το έδαφος.

Με βάση τα ηχητικά πριν τη συντριβή, ελεγκτής είπε στον πιλότο ότι πετάει πολύ χαμηλά για να εντοπιστεί από τα ραντάρ. Όμως η συγκεκριμένη φράση δεν αποτελούσε σήμα κινδύνου, καθώς το ελικόπτερο ανέβαινε εκείνη τη στιγμή και ο ελεγκτής αναφερόταν στην τεχνική δυσκολία με την ανάγνωση δεδομένων αντί να προειδοποιεί για μια επικείμενη συντριβή.

Έπειτα, το ελικόπτερο κατέβηκε και συνετρίβη στην πλαγιά σε ύψος 1.400 ποδιών, σύμφωνα με τα στοιχεία του Flightradar24.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο
ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play