Οικονομία

Black Friday 2020 lockdown: Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες εκτοξεύτηκαν

Black Friday 2020 lockdown: Οι ηλεκτρονικές παραγγελίες εκτοξεύτηκαν
Black Friday 2020 lockdown: H «Μαύρη Παρασκευή» σε συνδυασμό με την καραντίνα εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά.
Black Friday 2020 lockdown: H «Μαύρη Παρασκευή» σε συνδυασμό με την καραντίνα εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες για καταναλωτικά αγαθά.

Black Friday και lockdown εκτόξευσαν τις ηλεκτρονικές παραγγελίες στα καταναλωτικά αγαθά, καθώς την Παρασκευή της 27ης Νοεμβρίου σημειώθηκε νέο ρεκόρ σε ημερήσια δαπάνη που πραγματοποιήθηκε από τους καταναλωτές στα online φαρμακεία.

Μάλιστα, η ίδια ημέρα αποτελεί τη 2η μεγαλύτερη ημερήσια δαπάνη στα οnline σούπερ μάρκετ, μετά την 5η Νοεμβρίου, την ημέρα πριν από την έναρξη του δεύτερου lockdown, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρείας Convert Group.

Πιο συγκεκριμένα, με +319% εκτοξεύτηκε η αξία στις οnline αγορές καταναλωτικών αγαθών από τα σούπερ μάρκετ και με +103% από τα φαρμακεία για το διάστημα 1-27 Νοεμβρίου 2020 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου σημειώθηκε μάλιστα επιπλέον άνοδος με +26% στα online σούπερ μάρκετ και +104% στα online φαρμακεία σε σχέση με τις 3 προηγούμενες Παρασκευές του Νοεμβρίου 2020.

Οι 5 κατηγορίες με τη μεγαλύτερη ανάπτυξη τζίρου στα online σούπερ μάρκετ που σημειώθηκαν την Παρασκευή 27 Νοεμβρίου ήταν:

  • οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+848%),
  • οι ανοιχτές πάνες (+222%),
  • οι πάνες βρακάκι (+88%),
  • τα ουίσκι (+84%) και
  • τα είδη κουζίνας (+80%).

Αντίστοιχα, στα online φαρμακεία τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρουσίασαν:

  • οι ηλεκτρικές οδοντόβουρτσες (+304%),
  • οι μάσκες περιποίησης προσώπου (+275%),
  • τα προϊόντα makeup ματιών (+261%),
  • τα προϊόντα περιποίησης χειλιών (+242%),
  • τα πακέτα δώρου για περιποίηση γυναικείου προσώπου (+235%) και
  • οι κρέμες αντιγήρανσης (+195%).

Η Convert Group εκτιμά ότι η αξία των οnline αγορών από τα online σούπερ μάρκετ και τα οnline φαρμακεία θα ξεπεράσει το 2020 τα 300 εκατ. ευρώ (συμπ. ΦΠΑ), ενώ δεν περιλαμβάνει τις αγορές που γίνονται σε online pet shops, κάβες, ειδικευμένα e-shops με πάνες, κάψουλες καφέ, κ.ά.

Εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού και με την απαγόρευση λειτουργίας των φυσικών καταστημάτων του λιανεμπορίου να ισχύει μέχρι τις 30 Νοεμβρίου η φετινή Black Friday ήταν σίγουρα μια πολύ διαφορετική «Μαύρη Παρασκευή» για τους καταναλωτές.

Όπως προέκυψε από έρευνα που πραγματοποίησε το ΙΕΛΚΑ (Ινστιτούτο Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών) περίπου δύο εκατομμύρια καταναλωτές θα πραγματοποιήσουν αγορές τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, η οποία τα τελευταία χρόνια είθισται να διαρκεί αρκετές ημέρες. Όσον αφορά στη μέση δαπάνη, εκτιμάται ότι κατά μέσο όρο, θα γίνουν περίπου αγορές αξίας 140 ευρώ κατά μέσο όρο.

Γράψτε το σχόλιο σας

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments