Τεχνολογία

Roblox: Οι χρήστες θα αγοράζουν και φυσικά αντικείμενα στην πλατφόρμα

Roblox: Οι χρήστες θα αγοράζουν και φυσικά αντικείμενα στην πλατφόρμα

Πηγή Φωτογραφίας: wired, Το Fortnite έχει ήδη δοκιμάσει αυτή την ιδέα με μάρκες όπως η Nike τον Ιούνιο, αλλά οι περισσότερες πλατφόρμες παιχνιδιών δεν συνδέονται ακόμη αποτελεσματικά με τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου των εμπορικών σημάτων.

Οι μάρκες θα έχουν την ευκαιρία να συνδέσουν τις εμπειρίες τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το Roblox

Επειδή οι άνθρωποι αγοράζουν όλο και περισσότερο φυσικές εκδόσεις από ψηφιακές μόδες που βρίσκονται στο Roblox, το Roblox θα επιτρέψει σύντομα στους χρήστες να αγοράζουν τόσο ψηφιακά όσο και φυσικά αντικείμενα εντός της πλατφόρμας Roblox μέσω ολοκληρωμένου εμπορίου, σύμφωνα με το glossy.co. Το Fortnite έχει ήδη δοκιμάσει αυτή την ιδέα με μάρκες όπως η Nike τον Ιούνιο, αλλά οι περισσότερες πλατφόρμες παιχνιδιών δεν συνδέονται ακόμη αποτελεσματικά με τους ιστότοπους ηλεκτρονικού εμπορίου των εμπορικών σημάτων.

Το τρίτο τρίμηνο του 2023, η Roblox κέρδισε έσοδα 839 εκατομμυρίων δολαρίων. Τώρα, με την εταιρεία να λανσάρει το ολοκληρωμένο εμπόριο το επόμενο έτος, πρόκειται επίσης να παρέχει μια ροή εσόδων σε brands τα οποία θα έχουν την ευκαιρία να συνδέσουν τις εμπειρίες τους στο ηλεκτρονικό εμπόριο και το Roblox.

«Όταν ένας χρήστης ασχολείται με ένα brand στο Roblox, είναι πολύ πιο πιθανό να αγοράσει αυτήν τη μάρκα στον φυσικό κόσμο», δήλωσε η Winnie Burke, επικεφαλής συνεργασιών μόδας και ομορφιάς στο Roblox. Μάρκες όπως το Forever 21 έχουν προχωρήσει στην πώληση φυσικών εκδόσεων αντικειμένων που δημιουργήθηκαν αρχικά για το Roblox, δείχνοντας τη ρευστότητα μεταξύ ψηφιακής και φυσικής μόδας. Η «αδελφοποίηση», όπου τα φυσικά αντικείμενα αναπαράγονται ψηφιακά ή το αντίστροφο, συμβάλλει στη δημιουργία συνέχειας της επωνυμίας εντός και εκτός της πλατφόρμας.

Η έκθεση 2023 Roblox Digital Expression, Fashion &; Beauty Trends, που δημοσιεύθηκε στις 9 Νοεμβρίου, περιελάμβανε νέα δεδομένα από περισσότερους από 1,500 χρήστες Gen-Z Roblox που ερωτήθηκαν στις ΗΠΑ και το Ηνωμένο Βασίλειο Ενσωματώθηκαν επίσης δεδομένα συμπεριφοράς από το Roblox. Σύμφωνα με την έκθεση, το 84% των χρηστών είναι κάπως πιθανό να εξετάσουν το ενδεχόμενο αγοράς από μια μάρκα που έχουν δει ή φορέσει στο Roblox, δείχνοντας τις εμπορικές δυνατότητες της καθηλωτικής πλατφόρμας.

Οι χρήστες του Roblox επιθυμούν να ξοδέψουν στην ψηφιακή μόδα. Οι περισσότεροι χρήστες Gen-Z (52%) δήλωσαν ότι είναι άνετοι να προϋπολογίζουν έως και 10 δολάρια κάθε μήνα για να διαμορφώσουν το avatar τους, σύμφωνα με την έκθεση. Για αντικείμενα περιορισμένης έκδοσης που δημιουργούνται από την κοινότητα ή Περιορισμένα, οι τιμές μπορούν να φτάσουν τα 10,000 $.

Επιπλέον, το 84% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι το φυσικό τους στυλ είναι τουλάχιστον «κάπως εμπνευσμένο» από αυτό που φοράει το avatar τους, όπως αναφέρει το glossy.

“Οι χρήστες παίρνουν στιλιστικά στοιχεία από τα avatar τους και τα εφαρμόζουν στον IRL εαυτό τους”, δήλωσε ο Burke. «Αυτό που μπορεί να μην σκέφτεται η βιομηχανία της μόδας είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές παίρνουν λίγο περισσότερο ρίσκο με τα avatar τους και το πώς φαίνονται στον ψηφιακό κόσμο», σε σύγκριση με αυτό που φορούν IRL. Αυτό περιλαμβάνει την επένδυση σε αξεσουάρ και «αύρες» για να προσθέσουν μοναδικά στοιχεία στα ψηφιακά τους ρούχα.

Ο Burke είπε ότι αυτό μεταφράζεται σε ανθρώπους που παίρνουν περισσότερα ρίσκα στα φυσικά τους ρούχα.

«Όταν μιλάω με μερικές από τις μάρκες με τις οποίες συνεργαζόμαστε, ρωτάω: “Όταν σχεδιάζετε [ψηφιακή μόδα], σκέφτεστε πώς [θα μπορούσε να μεταφραστεί] στον φυσικό κόσμο;”», δήλωσε ο Burke. «Επίσης, “Σκέφτεστε τον καταναλωτή που θέλει να πάρει περισσότερα ρίσκα;” Ειδικά όταν πρόκειται για αξεσουάρ [στο Roblox], είναι πιο προνοητικά».

Αυξάνεται η δημοφιλία του Roblox

Ορισμένα φυσικά αντικείμενα από μάρκες πολυτελείας εμπνέονται ήδη από τα pixelated στυλ πλατφορμών όπως το Roblox, συμπεριλαμβανομένης της συλλογής Pixel Loewe που έκανε το ντεμπούτο της για την άνοιξη του 2023. Και περισσότεροι εξειδικευμένοι σχεδιαστές εντάσσονται στο Roblox, τροφοδοτώντας την άνοδο μοναδικών εμφανίσεων μόδας. Η Paolina Russo, η ημιφιναλίστ του φετινού βραβείου LVMH που είναι γνωστή για τα πολύχρωμα πλεκτά της, εντάχθηκε τον Νοέμβριο πουλώντας τρεις ψηφιακές αναπαραστάσεις των εμφανίσεών της στην πασαρέλα από τη συλλογή της για το φθινόπωρο του 2023. Η Burke δήλωσε ότι αναμένει ότι το Roblox θα γίνει όλο και περισσότερο ένα μέρος για την ανακάλυψη εμπορικών σημάτων μόδας και ένα μέρος για νεότερους σχεδιαστές να προσελκύσουν αγοραστές Gen-Z.

«Υπάρχουν μάρκες που έχουν έναν πραγματικά ισχυρό φιλόδοξο καταναλωτή που μπορεί να του αρέσει η μόδα πολυτελείας», δήλωσε ο Burke. “Το να είσαι σε μια πλατφόρμα όπως το Roblox προσφέρει προσβασιμότητα, [παρέχοντας] στον καταναλωτή μια ευκαιρία αδελφοποίησης”. Προχωρώντας προς τα εμπρός, οι μάρκες πολυτελείας ενδέχεται να προσφέρουν περισσότερα αξεσουάρ και άλλα μικρά αντικείμενα στο Roblox για να προσφέρουν τελικά μια είσοδο στη μάρκα μέσω αγορών διδύμων IRL.

Για ορισμένες μάρκες, το 2024 θα είναι η χρονιά που θα επεκταθούν σε νέες κατηγορίες ψηφιακής μόδας ή θα εκφράσουν όλο και περισσότερο το ήθος της μάρκας τους στην πλατφόρμα, δήλωσε ο Burke.

«Πολλές μάρκες μόδας και ομορφιάς επεκτείνονται πέρα από τις βασικές δραστηριότητές τους και τις πηγαίνουν στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Burke. Από την πλευρά της, η H&M έχει καταστήσει τη βιωσιμότητα κεντρικό στοιχείο της επώνυμης εμπειρίας Roblox. «Επιτρέπουν στην κοινότητα να ανακυκλώνει ρούχα στο παιχνίδι της», δήλωσε ο Burke.

Εν τω μεταξύ, “η εμπειρία Roblox της EL επιτρέπει στους χρήστες να γίνουν επιχειρηματίες δημιουργώντας τις δικές τους βιτρίνες”, δήλωσε ο Burke. “Αυτό επικοινωνεί τις αξίες της μάρκας, τους στόχους και τι αντιπροσωπεύει η μάρκα σε αυτό το περιβάλλον”.

Πολλοί χρήστες Roblox είναι νέοι και, ως εκ τούτου, περιορίζονται σε μικρές αγορές λόγω μικρότερης αγοραστικής δύναμης. Η ηλικιακή ομάδα 17-24 ετών ήταν το ταχύτερα αναπτυσσόμενο demo της πλατφόρμας για πάνω από δύο χρόνια, σύμφωνα με τον Burke. Καθώς η εταιρεία εισάγει ολοκληρωμένες αγορές, το κάνει με την προστασία της ασφάλειας των παιδιών, συμπεριλαμβανομένων των ελέγχων αγοράς.

«Εξετάζουμε προσεκτικά το πραγματικό εμπόριο, ώστε να παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία στον καταναλωτή», δήλωσε ο Burke. “Εάν αυτή η μάρκα έχει απήχηση σε έναν χρήστη [Roblox], μπορεί να ολοκληρώσει την αγορά ενός φυσικού δίδυμου απευθείας στην πλατφόρμα”.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments