
ΙΟΒΕ: Επενδύσεις 31 δισ. στις κατασκευές κινητοποιεί το RRF
Η ισχυρή δυναμική του κατασκευαστικού κλάδου αποτυπώνεται διεξοδικά στη μελέτη του ΙΟΒΕ
Η ισχυρή δυναμική του κατασκευαστικού κλάδου αποτυπώνεται διεξοδικά στη μελέτη του ΙΟΒΕ
Ο μετροπόντικας «Αθηνά», η οποία επιχειρεί από το Φρέαρ Κατεχάκη, έχει ήδη ολοκληρώσει 3,1 χιλιόμετρα υπόγειας διάνοιξης, έχοντας διέλθει από τους σταθμούς «Γουδή», «Ζωγράφου» και «Ιλίσια»
Ισχυρό επενδυτικό ενδιαφέρον προσελκύει η διαδικασία ιδιωτικοποίησης του Οργανισμού Λιμένος Λαυρίου
Το ζήτημα της απώλειας scrap αλουμινίου από την ΕΕ εγείρει με δημόσια τοποθέτησή του ο CEO της Metlen
Η«Νίκη», ο δεύτερος υπερσύγχρονος μετροπόντικας της ΑΒΑΞ για τη Γραμμή 4 του Μετρό, ολοκλήρωσε τη διαδρομή της κάτω από το Γαλάτσι, διανοίγοντας σήραγγα 1.400 μέτρων. Στο Φρέαρ Βεΐκου, οι κάμερες κατέγραψαν εντυπωσιακές εικόνες του έργου, που συνεχίζεται με στόχο την υπόγεια σύνδεση Γαλατσίου–Ευαγγελισμού έως το 2026.
Το «The Ellinikon Mall» θα θεμελιωθεί στο βόρειο τμήμα της έκτασης του Ελληνικού (προς τη Λ. Βουλιαγμένης), με τον προϋπολογισμό να ανέρχεται σε περίπου 500 εκατ. ευρώ.
Κατά πληροφορίες, η σχετική μελέτη έχει παραδοθεί στην πολιτική ηγεσία του υπουργείου, η οποία αξιολογείτε και αναμένονται οι οριστικές αποφάσεις.
Που θα δημιουργήσουν νέες και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας. Ο όμιλος αναμένει διπλασιασμό των λειτουργικών κερδών του την επόμενη τετραετία με αιχμή του δόρατος τις παραχωρήσεις που συνεισφέρουν πλέον το 60% της λειτουργικής κερδοφορίας. Στα 7 δισ. το ανεκτέλεστο των κατασκευών.
Παρότι ενσωματώνει θετικές ρυθμίσεις που δίνουν «ανάσα» σε «παγωμένα» οικοδομικά έργα, το νέο πλαίσιο εγείρει ανησυχίες ως προς το πρόσθετο κόστος και τη διαδικαστική πολυπλοκότητα του περιβαλλοντικού ισοδύναμου, ενώ δεν λείπουν οι επιφυλάξεις για τη στάση που θα τηρήσει τελικά το ΣτΕ απέναντι στις νέες ρυθμίσεις.
Η «Αθηνά», το υψηλής τεχνολογίας TBM της κοινοπραξίας AVAX/GHELLA/ALSTOM, έφτασε πλέον το 60% της αποστολής της, και της απομένουν δύο σταθμοί, εκείνοι της «Πανεπιστημιούπολης» και της «Καισαριανής» προκειμένου να φτάσει στον Ευαγγελισμό.
Τι επόμενες ημέρες θα γίνει η κατεδάφιση της γέφυρας Περαιβού για τις ανάγκες του έργου που θα κοστίσει 478 εκατ. ευρώ
Σε σύσκεψη υπό τον Χατζηδάκη το χρονοδιάγραμμα για τα οδικά, σιδηροδρομικά, ενεργειακά και τηλεπικοινωνιακά δίκτυα
Συνεχίζεται η αύξηση του ανεκτέλεστου των τεσσάρων μεγαλύτερων κατασκευαστικών της χώρας το 2025, ενώ μέχρι σήμερα αυτό έχει υπερβεί τα 16,5 δισ. ευρώ.
Υπεγράφη από ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ και ελληνικό δημόσιο η κατασκευή του οδικού άξονα Ηράκλειο – Χανιά
Οι ανωτέρω καταστροφές ανέκοψαν την πορεία εκσυγχρονισμού που ακολούθησε την πανδημία COVID και την μετέπειτα οικονομική κρίση. Το έτος που ακολούθησε τα τραγικά γεγονότα του 2023 ήταν η έναρξη μιας προσπάθειας για την ανάταξη του ελληνικού σιδηροδρόμου με στόχο να καλυφθεί το χαμένο έδαφος τόσο σε επίπεδο υποδομών όσο και σε λειτουργικό.
Έως το τέλος του 2025 πρόκειται να παρουσιαστεί η νέα Στρατηγική της ΕΕ για τα Λιμάνια (EU Port Strategy), η πρώτη μετά το 2013, όπως γνωστοποίησε σήμερα, από τη Θεσσαλονίκη, ο Επίτροπος Βιώσιμων Μεταφορών και Τουρισμού, Απόστολος Τζιτζικώστας
Ο Ε65 είναι ένα από τα σημαντικότερα εθνικά έργα, προϋπολογισμού περίπου 1,4 δισ. ευρώ
Υπό κατασκευή από την ΤΕΡΝΑ, βρίσκονται τα τελευταία 46 χλμ. του αυτοκινητοδρόμου, στο Βόρειο Τμήμα, που ξεκινούν από τον Α/Κ Καλαμπάκας και θα φθάνουν έως και την Εγνατία Οδό δυτικά των Γρεβενών.
Κατατίθεται στις 12 Μαΐου η τροπολογία με στόχο να ξεπαγώσει η οικοδομική δραστηριότητα
Αντιπροσωπεία της ηγεσίας της Masdar, με επικεφαλής τον Πρόεδρο της Dr. Sultan Al Jaber, επισκέφθηκε τα κεντρικά γραφεία της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ στην Αθήνα, σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της διαγραφής της από το Χρηματιστήριο Αθηνών
Το υπουργείο θα δημιουργήσει μια ενδιάμεση οικιστική ζώνη, όπως αυτή που απαγόρευσε το ΣτΕ αλλά με διαφορετικό όνομα, στην οποία οι αρτιότητες θα είναι μικρότερες των 4 στρεμμάτων, επαναφέροντας έτσι με έμμεσο τρόπο τις καταργημένες παρεκκλίσεις στην εκτός σχεδίου δόμηση.