Ελλάδα

Αλλάζουν οι διαδικασίες έγκρισης προγραμμάτων από το ΙΕΠ μετά τα βίντεο της «Προγεννητικής Αγωγής»

Αλλάζουν οι διαδικασίες έγκρισης προγραμμάτων από το ΙΕΠ μετά τα βίντεο της «Προγεννητικής Αγωγής»
Όπως προβλέπεται μεταξύ άλλων, κάθε αίτηση από φορέα θα ελέγχεται από δύο τουλάχιστον εισηγητές. Στη συνέχεια θα ακολουθεί εξέταση και έλεγχος από τον προϊστάμενο του Τμήματος και τελικά από το Διοικητικό Συμβούλιο.

Αλλάζουν οι διαδικασίες έγκρισης των προγραμμάτων από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής μετά την ανάκληση των βίντεο της «Ελληνικής Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής», που επρόκειτο να προβληθούν σε Γυμνάσια.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως ζήτησε «την άμεση τροποποίηση των διαδικασιών και την ενίσχυση του ελέγχου κατά την εξέταση και έγκριση εκπαιδευτικών προγραμμάτων και δράσεων, που υλοποιούνται εκτός του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος», καθώς και «την επανεξέταση του στελεχικού δυναμικού του ΙΕΠ που συμμετέχει στις διαδικασίες έγκρισης των εν λόγω προγραμμάτων».

Στο παραπάνω πλαίσιο ελήφθησαν ήδη από το ΔΣ του ΙΕΠ τα ακόλουθα μέτρα:

Σε επίπεδο διαδικασίας, κάθε σχετική αίτηση από φορέα θα ελέγχεται από δύο τουλάχιστον εισηγητές. Στη συνέχεια θα ακολουθεί εξέταση και έλεγχος από τον προϊστάμενο του Τμήματος και τελικά από το Διοικητικό Συμβούλιο.

Σε κάθε συνεδρίαση Διοικητικού Συμβουλίου, θα εξετάζονται το μέγιστο 20 εισηγήσεις σχετικά με αιτήσεις φορέων.

Το υλικό των αιτήσεων προς έγκριση θα κοινοποιείται στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου το αργότερο μία εβδομάδα πριν από τη συνεδρίαση, κατά την οποία θα συζητηθεί.

Δεν θα γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων έγκρισης προγραμμάτων μετά το τέλος του προηγούμενου σχολικού έτους.

Σε περίπτωση αιτήματος επανέγκρισης εκπαιδευτικού προγράμματος ή υλικού, θα υποβάλλεται εκ νέου όλο το υλικό, και όχι μόνο οι αλλαγές ή τυχόν προσθήκες.

Θα υπάρξει στοχευμένη επιμόρφωση, όσον αφορά στις διαδικασίες και τα κριτήρια αξιολόγησης εκπαιδευτικών προγραμμάτων που υλοποιούνται εκτός του υποχρεωτικού ωρολογίου προγράμματος.

Εντός της εβδομάδας, θα ληφθούν αποφάσεις για θέσεις ευθύνης σε τομείς έγκρισης των εν λόγω εκπαιδευτικών προγραμμάτων.

Θεωρία αγέννητου παιδιού

Όπως είναι γνωστό, τα βίντεο της Ελληνικής Εταιρείας Προγεννητικής Αγωγής, που επρόκειτο να προβληθούν σε γυμνάσια όλης της χώρας, μετά από έγκριση, από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής του υπουργείου Παιδείας, αναπαράγουν τη θεωρία του αγέννητου παιδιού, ότι δηλαδή η ζωή ενός παιδιού αρχίζει με τη σύλληψη. Τα βίντεο υποστηρίζουν μάλιστα τη θεωρία ότι η σύλληψη ξεκινά τη στιγμή που η μητέρα συλλαμβάνει την ιδέα να κάνει παιδί, ενώ αναφέρουν ότι η μητέρα εκτός από το αίμα της περνάει στο έμβρυο τις σκέψεις της, “την πνευματική τροφή” και ότι όλες οι ασθένειες του παιδιού ακόμα κι αν εκδηλώνονται δεκαετίες μετά, έχουν σχέση με την εγκυμοσύνη.

Σύμφωνα με τη θεωρία της εταιρείας, η επιλογή του γενετικού υλικού εξαρτάται από την ποιότητα της σχέσης του ζεύγους. «Όταν το ζευγάρι τη στιγμή της σύλληψης, βρίσκεται σε ανώτερη πνευματική κατάσταση είναι μια εμπειρία που το παιδί την κουβαλάει σε όλη τη ζωή του», αναφέρουν τα μέλη της Ένωσης και επικαλούνται παραδείγματα από την αρχαία ελληνική μυθολογία, καθώς όπως λένε «οι μύθοι συμβολίζουν την ποιότητα της πνευματικότητας του ζεύγους».

Τα βίντεο είχαν εγκριθεί από το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής, ωστόσο μετά τις αντιδράσεις, ο πρόεδρος του Ινστιτούτου ανακοίνωσε ότι το Διοικητικό Συμβούλιο του ΙΕΠ αποφάσισε την ανάκληση της έγκρισης του Εκπαιδευτικού Προγράμματος.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments