Nέα της αγοράς

LinkedIn: Ξεπέρασαν τα μέλη το 1 δισ – Υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης έναντι συνδρομής

LinkedIn: Ξεπέρασαν τα μέλη το 1 δισ – Υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης έναντι συνδρομής

Πηγή Φωτογραφίας: KINSTA.COM/Mind-Blowing LinkedIn Statistics and Facts

Ξεπερνώντας το όριο του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών, το LinkedIn σκαρφαλώνει στην κορυφαία βαθμίδα των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης που περιλαμβάνουν ανταγωνιστές όπως το Meta Platforms.

Εσπασε το «φράγμα» του ενός δισεκατομμυρίου μελών το LinkedIn, το κοινωνικό δίκτυο που εστιάζει στις επιχειρήσεις και ανήκει στη Microsoft, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωσή του την Τετάρτη. Παράλληλα σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης έναντι πληρωμής στους χρήστες που θα το επιλέξουν.

Ξεπερνώντας το όριο του ενός δισεκατομμυρίου χρηστών, το LinkedIn σκαρφαλώνει στην κορυφαία βαθμίδα των δικτύων κοινωνικής δικτύωσης που περιλαμβάνουν ανταγωνιστές όπως το Meta Platforms.

Στην πλατφόρμα του Linkedin, τα μέλη του μπορούν να αναρτήσουν ένα σύντομο βιογραφικό προφίλ που αφορά στην εκπαίδευση, την εργασιακή εμπειρία και τις επαγγελματικές δεξιότητές τους.

Περίπου το 80% των πρόσφατων μελών που έχουν εγγραφεί στην πλατφόρμα προέρχονται από χώρες εκτός των Ηνωμένων Πολιτειών, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.

Υπηρεσίες τεχνητής νοημοσύνης

Το LinkedIn έχει ένα δωρεάν επίπεδο αλλά προσφέρει και συνδρομητικές υπηρεσίες. Τα μέλη που επιλέγουν τη συνδρομή των 39,99 δολαρίων το μήνα θα λάβουν νέες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης που μπορούν να στείλουν μήνυμα σε έναν χρήστη, ο οποίος μπορεί να αναρτά δεκάδες αγγελίες εργασίας, εάν είναι καλός υποψήφιος με βάση τις πληροφορίες στο προφίλ του.

Το σύστημα μπορεί επίσης να προτείνει αλλαγές στο προφίλ του χρήστη-συνδρομητή προκειμένου να καταστεί πιο ανταγωνιστικός για μια θέση εργασίας.

Το εργαλείο έχει σχεδιαστεί για να βοηθά τους χρήστες να περάσουν «από αυτό που παλιά έβλεπαν απλώς μια δουλειά και αισθάνονταν ανασφάλεια στο να μπορούν να κάνουν τεράστια πρόοδο σε μία μόνο συνεδρία, μέχρι την αλληλεπίδραση», δήλωσε ο Tomer Cohen, Chief Product Officer του LinkedIn σε σχετική συνέντευξή του.

Το LinkedIn παρουσίασε επίσης την Τετάρτη ένα κουμπί που θα συνοψίζει τις μεγάλες αναρτήσεις σε μερικά βασικά σημεία κουκκίδων προσαρμοσμένα για κάθε χρήστη, για παράδειγμα δίνοντας για έναν επαγγελματία πωλήσεων διαφορετικό πακέτο πληροφοριών από ό,τι για έναν χρηματιστή.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments