Τεχνολογία

Το Temu είναι εξίσου εθιστικό με τη ζάχαρη

Το Temu είναι εξίσου εθιστικό με τη ζάχαρη

Πηγή Φωτογραφίας: blog.contactpigeon.com

Καταναλωτές σε ρεπορτάζ του BBC λένε ότι από την πρώτη φορά που μπήκαν στο Temu, αισθάνθηκαν σα να μπαίνουν σε διαδικτυακό καζίνο. Μία ρουλέτα μοιράζει κουπόνια δώρων, η αντίστροφη μέτρηση για τα δώρα σε πιέζει να αποφασίσεις, ενώ όσο αγοράζεις σου υπόσχονται δωρεάν παράδοση.

Κάποιοι χρήστες υποστηρίζουν ότι οι τακτικές του Temu λειτουργούν τόσο αποτελεσματικά που έχουν εθιστεί στην πλατφόρμα αγορών.

Με τα φλασάκια να αναβοσβήνουν στο κινητό, τις αγορές σαν παιχνίδι και τις εξαιρετικά χαμηλές τιμές, οι καταναλωτές θεωρούν σχεδόν αδύνατο να αντισταθούν στο Temu.

Καταναλωτές σε ρεπορτάζ του BBC λένε ότι από την πρώτη φορά που μπήκαν στο Temu, αισθάνθηκαν σα να μπαίνουν σε διαδικτυακό καζίνο. Μία ρουλέτα μοιράζει κουπόνια δώρων, η αντίστροφη μέτρηση για τα δώρα σε πιέζει να αποφασίσεις, ενώ όσο αγοράζεις σου υπόσχονται δωρεάν παράδοση.

Γεμάτο με φθηνά γκάτζετ για το σπίτι, ηλεκτρονικές συσκευές και διάφορες καινοτομίες, οι καταναλωτές καταλήγουν να αγοράζουν διάφορα πράγματα που τελικά στοιχίζουν πολύ λιγότερα απ’ ό,τι θα τα πλήρωναν σε άλλα καταστήματα, διαδικτυακά και μη.

«Το Temu είναι εξίσου εθιστικό με τη ζάχαρη», λένε αναλυτές του τομέα λιανικής εξηγώντας ότι «η εμπειρία και οι φθηνές τιμές δίνουν στους καταναλωτές λίγη ‘ντοπαμίνη’ και τους κάνει να επιστρέφουν στη σελίδα για να πάρουν περισσότερα».

Οι διαρκείς προωθητικές ενέργειες και το χαοτικό περιβάλλον της σελίδας δημιουργούν μία ψευδαίσθηση για τους καταναλωτές, οι οποίοι «βουτάνε στην εμπειρία» προσπαθώντας να βρουν την καλύτερη συμφωνία – ειδικά αν κινηθούν γρήγορα.

Άλλοι αναλυτές υποστηρίζουν ότι το Temu συνδυάζει τα ψώνια με το παιχνίδι πολύ καλά. Η στρατηγική του Temu σημαίνει ότι θα πρέπει να συνδεθείς για να πάρεις τα βραβεία σου.

Και εξηγούν ότι το Temu δημιουργεί μία «αίσθηση επείγοντως» χρησιμοποιώντας ρολόγια και αντίστροφη μέτρηση για να πείσει τους καταναλωτές ότι η ευκαιρία δεν κρατάει πολύ. Κάποιοι συνδυάζουν την εμπειρία με τους κουλοχέρηδες στα καζίνο, όπου ο ήχος συνδέεται με το κουμπί που πατάς.

Όμως, η Temu έχει πάει την εμπειρία της αγοράς στο επόμενο στάδιο σε σχέση με άλλες διαδικτυακές εταιρείες πωλήσεων. Για παράδειγμα, ο καταναλωτής μπορεί να δει τις κριτικές για ένα προϊόν, μία σειρά πεντάστερων βαθμολογήσεων, πόσοι άνθρωποι αγόρασαν το συγκεκριμένο προϊόν τις τελευταίες 24 ώρες, καθώς και τον αριθμό των καταναλωτών που το έχουν τοποθετήσει στο καλάθι τους. Όλα αυτά, λένε οι ειδικοί, παρέχουν αποδείξεις για την υποτιθέμενη ποιότητα του προϊόντος και της δημοφιλίας του, γεγονός που αυξάνει την επιθυμία να το αγοράσει κανείς.

Κάποιοι χρήστες υποστηρίζουν ότι οι τακτικές του Temu λειτουργούν τόσο αποτελεσματικά που έχουν εθιστεί στην πλατφόρμα αγορών.

Είτε έχει εθιστεί κανείς είτε όχι, γεγονός παραμένει ότι οι τακτικές της πλατφόρμας είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικές. Και η βασική τακτική είναι τα δώρα, τα οποία η εταιρεία σε κάνει κάθε φορά να πιστεύεις ότι είναι τα τελευταία…

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments