Οι επιστήμονες αποκαλύπτουν: Πότε και πώς θα έρθει το τέλος του κόσμου

Νέα μελέτη φυσικών του πανεπιστημίου του Χάρβαρντ δίνει απαντήσεις στα "καυτά" ερωτήματα για το τέλος του πλανήτη.

Οι θεωρίες που κυκλοφορούσαν σχετικά με τον τρόπο που θα έρθει το τέλος του πλανήτη μας, αφορούσαν από πυρηνικό πόλεμο έως καταστροφική σύγκρουση μετεωριτών ή αργή "βύθιση" στο σκοτάδι. Οι επιστήμονες όμως δίνουν την απάντηση.

Σύμφωνα όμως με την μελέτη από επιστήμονες του Χάρβαρντ όπως αναφέρει το Russia Today, η οποία δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Physical Review D, αυτό που θα συμβεί είναι η αποσταθεροποίηση του σωματιδίου που εκτιμάται ότι αποτελεί τη βάση της μάζας, το μποζόνιο Higgs. Αναμένεται, δηλαδή, το τέλος να είναι ίδιο με την αρχή, με big bang.

Όταν συμβεί αυτή η αποσταθεροποίηση, ο κόσμος θα εκραγεί και θα δημιουργηθεί μια τεράστια ενεργειακή φούσκα, η οποία θα καταστρέψει τα πάντα στο σύμπαν.

Κανείς πάντως δεν πρέπει να ανησυχεί, αφού, σύμφωνα με τις προβλέψεις των ειδικών, αυτό πρόκειται να συμβεί σε περίπου 11 τρισ. χρόνια. Το κακό, ωστόσο, είναι ότι οι φυσικοί υποστηρίζουν ότι η διαδικασία για το νέο big bang μπορεί να έχει ήδη αρχίσει ενώ μέχρι να έρθει το τέλος είναι πιθανό ο ήλιος να καεί και να συμβούν διάφορα άλλα καταστροφικά ουράνια γεγονότα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:

Χιλιάδες μικρότερες μαύρες τρύπες γύρω από το κέντρο του γαλαξία μαςTο ταχύτερο delivery drone στον κόσμο μεταφέρει φάρμακαΈρευνα: Κι όμως, πρέπει να τρώμε τηγανιτές πατάτεςΕλευθέριος Μυλωνάκης: Ο Έλληνας ερευνητής που ανακάλυψε ένα νέο αντιβιοτικό