Ελλάδα

Μηχανική βλάβη εν πλω για το πλοίο ΙΟΝΙΣ – Ταλαιπωρία για 70 επιβάτες

Μηχανική βλάβη εν πλω για το πλοίο ΙΟΝΙΣ – Ταλαιπωρία για 70 επιβάτες
Το πλοίο ΙΟΝΙΣ επιστρέφει στο λιμάνι του Πειραιά.

Μηχανική βλάβη παρουσίασε εν πλω το επιβατηγό οχηματαγωγό πλοίο «ΙΟΝΙΣ» με αποτέλεσμα να προκληθεί πανικός στους 70 επιβάτες του. Η βλάβη εντοπίστηκε στην αριστερή κύρια μηχανή κι έτσι κρίθηκε σκόπιμο να επιστρέψει στο λιμάνι του Πειραιά. Το ΙΟΝΙΣ πραγματοποιεί το δρομολόγιο Πειραιά, Κύθηρα, Κίσσαμο.

Το πλοίο είχε αναχωρήσει από το λιμάνι του Πειραιά στις 10 το πρωί με 70 επιβάτες 33 μέλη πλήρωμα, 13 ΙΧ οχήματα, 4 φορτηγά και δύο δίκυκλα.

Το πλοίο ΙΟΝΙΣ

Το Ιονίς ξεκίνησε να περατώνεται στα ναυπηγεία της Ελευσίνας, το 1968 για λογαριασμό Ζακυνθινού πλοιοκτήτη ενώ μετά από αρκετά οικονομικά εμπόδια περατώθηκε στις 1 Αυγούστου του 1977, για λογαριασμό της Επτανησιακής ΑΝΕ και πραγματοποιεί δρομολόγια στη γραμμή Πάτρα–Σάμη(Κεφαλλονιά) – Βαθύ(Ιθάκη) με προέκταση στο Βrindsi της Ιταλίας. Αυτό μέχρι τη χρεοκοπία της εταιρίας το 1984. Τον επόμενο χρόνο και μετά από ένα μεγάλο παροπλισμό περνά στα χέρια της Ελληνικής Ακτοπλοΐας Α.Ε και δρομολογείται στη γραμμή Πάτρα – Σάμη(Ιθάκη) – Κυλλήνη(Αργοστόλι).

Την γραμμή αυτή εξυπηρετεί μέχρι το 1991, με μόνη διακοπή τη ναύλωση του το 1989-1990 στη Seven Island Lines. To 1991 η ναυτιλιακή Ελληνική Ακτοπλοΐα προχωρά σε διάλυση με το Ιονίς να βρίσκεται για μια ακόμα φορά παροπλισμένο προς αναζήτηση αγοραστή. Τελικά το 1993 αγοράζεται το πλοίο από τη οικογένεια Τυρογαλά και αφού προχωρήσει σε ανακαίνιση των κοινόχρηστων χώρων του και σε μετασκευή του γκαράζ, δρομολογείται το 1994 στο δρομολόγιο Πάτρα – Κυλλήνη(Αργοστόλι) – Ζάκυνθος ενώ υπηρετεί την γραμμή μέχρι το 2015 με σύντομα περάσματα από ενδοκυκλαδικά δρομολόγια και τη μετασκευή του 2007 στο Πέραμα, για τη συμμόρφωση του στη συνθήκη της Στοκχόλμης. Εκεί έχουμε τη προσθήκη των sponsors αλλά και τη αφαίρεση των λέμβων και την αντικατάσταση τους με 2 ΜES χωρητικότητας 450 ατόμων το καθένα.

Tο 2015 δοκιμάζει τη τύχη του σε μία νέα γραμμή, αυτή τού Αργοσαρωνικού και συγκεκριμένα, στο δρομολόγιο Πειραιάς – Αίγινα – Πόρος.

Με την έξοδο του Βιτσέντζος Κορνάρος το 2017 από τη γραμμή των Κυθήρων, υπήρξε ένα κενό το οποίο αναμφισβήτητα για την Τriton Ferries, ήταν μία μοναδική ευκαιρία για να επεκταθεί σε μία γραμμή φιλέτο στην περιοχή του νοτίου Αιγαίου. Έτσι κατέληξε στη αγορά του Ιονίς από την οικογένεια Τυρογαλά και με μίας μικρής έκτασης μετασκευή, που περιορίστηκε στη προσθήκη καμπινών και ένα μικρό ρετουσάρισμα στα χρώματα των κοινόχρηστων χώρων, όπως επίσης τη προσθήκη μίας νέας ηλεκτρογεννήτριας η οποία θα χρησιμέψει για την τροφοδότηση ενός νέου ποιο ισχυρού πλωριού προπελακιού, γενική επισκευή των μηχανών, δρομολογήθηκε στη γραμμή Πειραιάς – Γύθειο – Κύθηρα – Αντικύθηρα – Κίσσαμος με προσθήκη τους καλοκαιρινούς μήνες αυτή της Καλαμάτας.

Μερικές πληροφορίες για το πλοίο

Το Ιονίς έχει μήκος 96,30μ. , πλάτος 17,40μ, βύθισμα 4,40μ και εκτόπισμα 2440,90 τόνων. Διαθέτει ένα πλωριό προπελάκι και ζέυγος πηδαλίων. Η μεταφορική του ικανότητα, ανέρχεται στους 800 επιβάτες σε 3 καταστρώματα, 632 άτομα στην οικονομική θέση, 20 κλίνες και 114 άτομα στα εξωτερικά καθίσματα στο κατάστρωμα. Τέλος παρακολουθείται από τον νηογνώμονα RINA.

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments