Οικονομία

Νέο επιχειρησιακό σχέδιο ΚΕΑΟ: Έρχονται 100.000 νέες ειδοποιήσεις για οφειλέτες

Νέο επιχειρησιακό σχέδιο ΚΕΑΟ: Έρχονται 100.000 νέες ειδοποιήσεις για οφειλέτες

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay

Δημοσιεύτηκε σήμερα το επιχειρησιακό σχέδιο του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) για το 2023.

Δημοσιεύτηκε σήμερα το επιχειρησιακό σχέδιο του Κέντρου Είσπραξης Ασφαλιστικών Οφειλών (ΚΕΑΟ) για το 2023.

Σύμφωνα με όσα αναφέρει στόχος του ΚΕΑΟ είναι η είσπραξη  1,572 δισ. Ευρώ εντός του 2023 από ρυθμίσεις, έσοδα εκτός ρυθμίσεων αλλά και αναγκαστικά μέτρα είσπραξης.

Προς αυτήν την κατεύθυνση σχεδιάζει να στείλει επιπλέον 100.000 ατομικές ειδοποιήσεις προς οφειλέτες.

Πιο αναλυτικά, οι στόχοι ανά άξονα δράσης έχουν ως εξής:

1. Αποτελεσματική λειτουργία του Κ.Ε.Α.Ο. και αύξηση εσόδων

-Διενέργεια ελέγχων ορθότητας στο 100% των οφειλετών που εντάσσονται στο Κ.Ε.Α.Ο.

-Παραγωγή δοκιμίων λαθών μητρώου εντός 45 ημερών από την ένταξη των οφειλετών στο Κ.Ε.Α.Ο.

-Είσπραξη 1.572 εκ. ευρώ εντός του 2023.

– Αποστολή 100.000 Ατομικών Ειδοποιήσεων

-Αποστολή 5.000 ενημερωτικών σημειωμάτων σε οφειλέτες προκειμένου να προβούν σε ενέργειες υπαγωγής/διατήρησης ρύθμισης

– Διεκπεραίωση 250.000 νέων αιτημάτων ένταξης σε ρύθμιση

-Άμεση λήψη αναγκαστικών μέτρων κατά των οφειλετών που δεν προχωρούν σε ρύθμιση ή εξόφληση (το αργότερο εντός 3 μηνών από την ένταξη των οφειλετών στο Κ.Ε.Α.Ο.)

– Λήψη αναγκαστικών μέτρων είσπραξης εντός 70 ημερών μετά από απώλεια ρύθμισης

– Εφαρμογή της διαδικασίας αναστολής χρήσης ηλεκτρονικών υπηρεσιών e-ΕΦΚΑ για υποβολή ΑΠΔ σε 160 εργοδότες

2. Αναβάθμιση πληροφοριακών συστημάτων και βελτίωση εξυπηρέτησης οφειλετών

– Υλοποίηση των προγραμματισμένων βελτιώσεων λογισμικού μέχρι 31/12/2023.

– Ολοκλήρωση των δράσεων αναβάθμισης της υποδομής του Κ.Ε.Α.Ο. που έχουν σχεδιαστεί εντός του 31/12/2023.

– Διεκπεραίωση / επίλυση του 80% των εισερχόμενων αιτημάτων οφειλετών στην Κεντρική Υπηρεσία (τηλεφωνικά, e-mails, πλατφόρμα e-ticketing, διαδικτυακή εφαρμογή “Ηλεκτρονικό αίτημα εξυπηρέτησης / κλείσιμο ραντεβού” κλπ.) εντός 24 ωρών

-Επίλυση 28.000 αιτημάτων/ερωτημάτων των χρηστών ΟΠΣ των Περιφερειακών Υπηρεσιών (helpdesk)

3. Ενίσχυση της διοικητικής ικανότητας του Κ.Ε.Α.Ο.

-Αύξηση κατά 20% τουλάχιστον του αριθμού των υπαλλήλων που υπηρετούν στις Περιφερειακές Υπηρεσίες Κ.Ε.Α.Ο.

– Εκπαίδευση 400 υπαλλήλων σε διάφορα επιχειρησιακά αντικείμενα του Κ.Ε.Α.Ο.

-Σύνταξη 4 τριμηνιαίων εκθέσεων προόδου

-Σύνταξη 12 απολογιστικών αναφορών

Επισυναπτόμενο αρχείο: Επιχειρησιακό Σχέδιο ΚΕΑΟ 2023

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments