SPOTLIGHTS

Στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος ο ελληνικός τουρισμός, με ξενοδοχειακές αλυσίδες

Στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος ο ελληνικός τουρισμός, με ξενοδοχειακές αλυσίδες

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay,Στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος βρίσκεται ο ελληνικός τουρισμός, με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν τοποθετηθεί ήδη στη χώρα, να αναζητούν τρόπους να αυξήσουν το αποτύπωμά τους και άλλες να διερευνούν τις προοπτικές τους για να κάνουν την είσοδό τους σε αυτή

Στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος βρίσκεται ο ελληνικός τουρισμός, με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν τοποθετηθεί ήδη στη χώρα, να αναζητούν τρόπους να αυξήσουν το αποτύπωμά τους και άλλες να διερευνούν τις προοπτικές τους για να κάνουν την είσοδό τους σε αυτή

Στο επίκεντρο του επενδυτικού ενδιαφέροντος βρίσκεται ο ελληνικός τουρισμός, με μεγάλες ξενοδοχειακές αλυσίδες που έχουν τοποθετηθεί ήδη στη χώρα, να αναζητούν τρόπους να αυξήσουν το αποτύπωμά τους και άλλες να διερευνούν τις προοπτικές τους για να κάνουν την είσοδό τους σε αυτή. Η συνθήκη χαρακτηρίζεται από παράγοντες της αγοράς «ευνοϊκή», αφενός γιατί υπάρχουν ακόμα ευκαιρίες προς αξιοποίηση κι αφετέρου γιατί η διείσδυση των ξένων brands παραμένει χαμηλή, εν συγκρίσει τουλάχιστον με άλλα κράτη-μέλη που βασίζουν μεγάλο μέρος του ΑΕΠ τους στο τουριστικό προϊόν.

«Μόνο το 9% των Brands στην Ελλάδα είναι διεθνές, όταν στην Ιταλία το αντίστοιχο ποσοστό φτάνει στο 22% και όταν ο μέσος όρος στην Ευρώπη κυμαίνεται στο 45%» ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Βασίλης Φωτόπουλος, Associate Director, Hospitality Colliers Greece, από το βήμα της 24ου συνεδρίου της Prodexpo που πραγματοποιήθηκε την προηγούμενη εβδομάδα. Ο ίδιος μάλιστα σημείωσε ότι το ενδιαφέρον των ξένων ξενοδοχειακών brands αλλά και των διεθνών luxury brands να εισέλθουν στην Ελλάδα είναι μεγάλο, συνθήκη που ευνοείται από το γεγονός ότι υπάρχει χώρος περαιτέρω ανάπτυξης τόσο του luxury όσο και του mid scale και του economy τουρισμού.

Οι όμιλοι και τα fund που αυξάνουν το αποτύπωμά τους

Στη λίστα με τους επενδυτές που σχεδιάζουν να διευρύνουν το αποτύπωμά τους, περιλαμβάνεται για παράδειγμα το αμερικανικό fund HIG Capital Advisors LLC, το οποίο σχεδιάζει να προσθέσει στο χαρτοφυλάκιό του πέντε ελληνικά ξενοδοχεία στη νησιωτική αλλά και την ηπειρωτική χώρα. Το fund βρίσκεται σε προχωρημένες συζητήσεις για την απόκτηση τριών ξενοδοχείων στην Κρήτη εκ των οποίων ένα βρίσκεται στο Ρέθυμνο, ενός σε έναν άλλο δημοφιλή νησιωτικό προορισμό και ενός ακόμη στην ηπειρωτική χώρα, όπως είχε αναφέρει το καλοκαίρι ο Κωνσταντίνος Μπήτρος, διευθύνων σύμβουλος της Inventio, του αποκλειστικού συνεργάτη της HIG Capital στην Ελλάδα.

Την είσοδό της στην Ελλάδα σχεδιάζει η Louvre Hotels

Νέο ξενοδοχειακό πόλο εντός ελληνικών συνόρων επιδιώκει να δημιουργήσει και η Louvre Hotels, όπως ανέφερε στο κοινό της Prodexpo ο Adam Konieczny, Development Director Europe της Louvre Hotels Group. «Έχουμε μεγάλη διάθεση να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα, μέσω των διαφορετικών brands τριάστερων και τετράστερων που διαθέτουμε» ανέφερε χαρακτηριστικά τονίζοντας ότι η επέκταση στην Ελλάδα μπορεί να επιτευχθεί είτε μέσω franchise είτε μέσω συνεργατών που ήδη έχουν επενδύσει σε άλλες αγορές, όπως η Ολλανδία και η Ουγγαρία.

Σημειωτέον ότι η εταιρεία, η οποία χαρακτηρίζεται ως ο δεύτερος μεγαλύτερος ξενοδοχειακός όμιλος της Ευρώπης, ανήκε μέχρι το 2014 στην αμερικανική Starwood Capital Group. Εκείνη τη χρονιά ωστόσο εξαγοράστηκε από την κινεζική Jin Jiang International Holdings Co. Ltd. κι έκτοτε αναπτύσσει τα 6 brands που διαθέτει, Sapovar, Golden Tulip, Royal Tulip, Hotels & Preferences, Campanile και TemptinPlaces. Η Louvre Hotels Group ελέγχει 1.700 ξενοδοχεία, συνολικής δυναμικότητας 147.168 δωματίων, και μετρά 45 χρόνια εμπειρίας στην ξενοδοχειακή αγορά. Σύμφωνα δε με παράγοντες του κλάδου, αναζητά ευκαιρίες εντός της χώρας εδώ και αρκετό διάστημα, εστιάζοντας σε δημοφιλείς νησιωτικούς προορισμούς, όπως η Κρήτη και η Ρόδος.

Οι ηχηρές αφίξεις των τελευταίων χρόνων

Στα προαναφερθέντα έρχονται να προστεθούν και οι πολυτελείς αλυσίδες που έχουν κάνει τα τελευταία χρόνια απόβαση στη χώρα αναβαθμίζοντας το τουριστικό προϊόν της Ελλάδας και διευρύνοντας τις προοπτικές ανόδου των τιμών. Ενδεικτικά να αναφέρουμε την Aman Resorts που ανέλαβε από τον Αύγουστο του 2012 την διαχείριση του Amanzoe στο Πόρτο Χέλι, την Four Seasons που ανέλαβε την άνοιξη του 2018 τη διαχείριση του Αστέρα Βουλιαγμένης, αλλάζοντας το status της εγχώριας ξενοδοχειακής αγοράς, την W Hotel και την Mandarin Oriental που διαχειρίζεται το Costa Navarino στο Navarino Bay αλλά και την One & Only, που άνοιξε πρόσφατα τις πύλες της στα πρώην «Αστέρια Γλυφάδας» στην Αθηναϊκή Ριβιέρα.

Πηγή: insider.gr//Νίκη Παπάζογλου

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments