Nέα της αγοράς

Ποιες θα είναι οι σημαντικότερες τάσεις το 2023 στις επιχειρήσεις και στις αλυσίδες εφοδιασμού;

Ποιες θα είναι οι σημαντικότερες τάσεις το 2023 στις επιχειρήσεις και στις αλυσίδες εφοδιασμού;

Πηγή Φωτογραφίας: Αρχείου

Analytics για όλους, μείωση της προκατάληψης για την τεχνητή νοημοσύνη, δεδομένα πελατών σε ένα μέλλον με λιγότερα cookies και πολλά άλλα

Ποιες θα είναι οι σημαντικότερες τάσεις το 2023 στις επιχειρήσεις, την τεχνολογία, τις αλυσίδες εφοδιασμού και αλλού;

Η εταιρεία SAS, που δραστηριοποιείται στον τομέα των analytics, και τα προετοίμασαν μία λίστα με προβλέψεις για τις τάσεις που θα πρωταγωνιστήσουν στο νέο έτος.

Η Τεχνητή Νοημοσύνη πιο κοντά στους ανθρώπους

«Το 2023, η έννοια του “analytics για όλους, παντού” δεν θα είναι μόνο μια σημαντική τάση που πρέπει να παρακολουθήσουμε, αλλά και ένας σημαντικός τρόπος για να γίνουν οι επιχειρήσεις πιο ώριμες στο κομμάτι της τεχνητής νοημοσύνης. Καθώς οι επιχειρήσεις συνεχίζουν να υιοθετούν τη μηχανική μάθηση, τη μηχανική όραση, τα IoT analytics και άλλες τεχνολογίες για να αποκτήσουν πολύτιμες πληροφορίες, οι άνθρωποι όλων των επιπέδων δεξιοτήτων θα έχουν τη δυνατότητα να χρησιμοποιήσουν και να αξιοποιήσουν τα analytics στην εργασία τους, μέσω επιλογών low-or nο-code».

– Jared Peterson, Senior Vice President of Engineering

Ανθρώπινη προκατάληψη και υπεύθυνη Τεχνητή Νοημοσύνη

«Είναι ευρέως γνωστό και αποδεκτό ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να είναι προκατειλημμένη. Το 2023, ο κλάδος τεχνολογίας θα βοηθήσει να αποδεχτούμε ότι οι προκαταλήψεις υπάρχουν μέσα και γύρω μας, είναι μέρος της ανθρώπινης φύσης μας και επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο παίρνουμε αποφάσεις. Η ανάπτυξη Τεχνητής Νοημοσύνης που θα προβλέπει και θα αμβλύνει τις επιβλαβείς προκαταλήψεις είναι το πρώτο βήμα για την εξασφάλιση της απαραίτητης εμπιστοσύνης ώστε να προχωρήσουμε μπροστά χωρίς να επαναλάβουμε τα λάθη του παρελθόντος».

– Reggie Townsend, Director of Data Ethics Practice

Τι αλλάζει τα δεδομένα για τους marketers

«Το 2023 θα είναι η χρονιά που οι marketers θα πρέπει να επιβιώσουν σε ένα περιβάλλον χωρίς customer data. Ο επικείμενος αφανισμός των third-party cookies το 2024 σημαίνει ότι τα brands θα πρέπει να επαναξιολογήσουν ολόκληρη τη στρατηγική για τα δεδομένα των πελατών, από τα zero-party δεδομένα μέχρι τα first, second και third-party δεδομένα. Η αλλαγή αυτή αποτελεί μια άριστη ευκαιρία για τα brands να απαλλαγούν από κακές πρακτικές μάρκετινγκ που στηρίζονταν στα third-party cookies και να αναπτύξουν στενότερες, πιο αξιόπιστες σχέσεις με τους πελάτες».

– Jennifer Chase, Chief Marketing Officer

«Εν μέσω των συνεχιζόμενων οικονομικών δυσκολιών, θα περίμενε κανείς ότι τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα θα συγκρατούσαν τις πρωτοβουλίες για το περιβάλλον, την κοινωνία και τη διακυβέρνηση (ESG). Οι ενδείξεις όμως δείχνουν ότι οι περισσότερες τράπεζες θα συνεχίσουν να κινούνται στην ίδια τροχιά σε αυτό το κομμάτι ή και ακόμη θα διπλασιάσουν τις προσπάθειές τους. Έρευνα που διενεργήθηκε από την SAS σε 500 τραπεζικά στελέχη αποκάλυψε ότι περισσότερα από τα τρία τέταρτα πιστεύουν ότι οι χρηματοπιστωτικές υπηρεσίες πρέπει να ασχολούνται ενεργά με κοινωνικά ζητήματα. Ωστόσο, το 64% των στελεχών πιστεύει ότι ο τραπεζικός τομέας υστερεί σε σχέση με άλλους τομείς στην προώθηση των ESG ενεργειών».

– Alex Kwiatkowski, Director of Global Financial Services

Esports και blockchain θα συμβαδίσουν

«Το blockchain και τα esports θα συνεχίσουν να συγκλίνουν και θα υπάρξουν παιχνίδια που θα έχουν κατασκευαστεί εξ αρχής από την τεχνολογία blockchain μέσα στα επόμενα 5-10 χρόνια. Τα esports βασίζονται πλέον σε μεγάλο βαθμό στα analytics, τη μηχανική μάθηση και την τεχνητή νοημοσύνη για να παρέχουν μια επαγγελματική εμπειρία στους παίκτες και τους fans σε όλο τον κόσμο. Από την αναζήτηση παικτών ίδιου επιπέδου κατά τη διάρκεια των αγώνων και την ανάλυση των αλληλεπιδράσεων μέσα σε κάθε περιβάλλον μέχρι την παρακολούθηση και την προώθηση προϊόντων που μπορείτε να αγοράσετε – τα δεδομένα που μπορούν να αναλυθούν στο gaming είναι ατελείωτα και θα συνεχίσουν να αυξάνονται».

– Bryan Harris, Chief Technology Officer

«Οι επιχειρήσεις θα εφαρμόζουν ολοένα και περισσότερο τη μηχανική όραση και άλλες τεχνολογίες Τεχνητής Νοημοσύνης, τις οποίες μπορούν να αξιοποιήσουν όλοι οι επαγγελματίες του κλάδου μέσα στο IoT βιομηχανικό περιβάλλον, όχι μόνο το προσωπικό που ασχολείται με την τεχνολογία και οι επιστήμονες δεδομένων. Οι πρωτοβουλίες για τη μηχανική όραση θα επικεντρωθούν στη βελτίωση της απόδοσης και των λειτουργιών και την ασφάλεια».

– Jason Mann, Vice President IoT

Διαβάστε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments