Nέα της αγοράς

Στόχος των ελληνικών επιχειρήσεων να μπουν στην κινεζική αγορά

Στόχος των ελληνικών επιχειρήσεων να μπουν στην κινεζική αγορά

Πηγή Φωτογραφίας: Pixabay, Αντικείμενο της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΣΕΕ, ήταν η ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά

Αντικείμενο της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΣΕΕ, ήταν η ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά.

Η ενίσχυση του διμερούς εμπορίου Ελλάδας – Κίνας ήταν στο επίκεντρο της συνάντησης που πραγματοποίησε χθες ο πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα Σιάο Τζουντσένγκ, με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, με επικεφαλής τον πρόεδρό της Γιώργο Καρανίκα.

Αντικείμενο της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΣΕΕ, ήταν η ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά, καθώς και η περαιτέρω προώθηση συνεργασιών ανάμεσα στις κινεζικές επιχειρήσεις που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στη χώρα μας και σε ολόκληρο το οικοσύστημα του ελληνικού επιχειρείν, με στόχο το αμοιβαίο επιχειρηματικό και οικονομικό όφελος.

Ο κ. Τζουντσένγκ, όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΣΕΕ, τόνισε πως οι μακρόχρονες φιλικές σχέσεις των δύο χωρών και η ανάπτυξη της κινεζικής οικονομίας δημιουργούν συνεχώς νέες ευκαιρίες για τις ευρωπαϊκές και τις ελληνικές επιχειρήσεις. Υπενθύμισε πως από το 2006 Ελλάδα και Κίνα έχουν συνάψει μία «Ολοκληρωμένη Στρατηγική Εταιρική Σχέση» και υπογράμμισε την ανάγκη και τη δυνατότητα να στήνονται διαρκώς «γέφυρες» στους δυναμικούς κλάδους, ώστε να αυξάνονται τα οφέλη που απορρέουν από αυτή τη σχέση.

Ο κ. Καρανίκας εστίασε στο κομβικό ρόλο του ελληνικού εμπορίου ως επιταχυντή της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, και στη σημαντική συμβολή του στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής. Σημείωσε πως οι ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν σήμερα να προσδοκούν μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά της Κίνας, εφόσον εκμεταλλευτούν τη χρήση των νέων ψηφιακών εργαλείων marketing και πωλήσεων και λειτουργώντας συνεργατικά με τους άλλους μεγάλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, όπως είναι ο τουρισμός και η αγροδιατροφή.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, στελέχη του ΙΝΕΜΥ – ΕΣΕΕ με επικεφαλής την επιστημονική διευθύντρια Βάλια Αρανίτου παρουσίασαν στον πρέσβη τα βασικά οικονομικά μεγέθη του ελληνικού εμπορίου, καθώς και το ρόλο του Ινστιτούτου στη διαμόρφωση και επιστημονική τεκμηρίωση των θέσεων της ΕΣΕΕ.

ΚΑΤΕΒΑΣΤΕ ΤΟ APP ΤΟΥ PAGENEWS PAGENEWS.gr - App Store PAGENEWS.gr - Google Play

Το σχόλιο σας

Loading Comments